Széchenyi 2020

Ismert márkák újrafelfedezése

Ismert márkák újrafelfedezése

A magyar piacon 2004 óta működő Santé Magyarország Kft. célja olyan márkák építése vagy további fejlesztése, amelyek korábban multinacionális cégek tulajdonában voltak. A Santé és cégcsoportja tulajdonában állnak a teljesség igénye nélkül a Perlux, a Tix (a Tide elődje), a Gain (az USA 2. számú mosószer márkája), a Downy (az USA 1. számú öblítő márkája), a Rejoice (a P&G vezető márkája az ázsiai országokban), a Klondike, a Mystic.

„Hosszú távú céljaink közé tartozik ezen márkák termékkörének szélesítése és megismertetése az európai piacon” – árulta el Vas Kornélia, a Santé Magyarország Kft. ügyvezetője. Mint mondta, megfigyelhető, hogy a cég médiában látható reklámfilmjei minden évben növelik az eladási számokat, de a tapasztalat azt mutatja, hogy a vásárlók még mindig az ár-érték arányt tartják a legfontosabb vásárlási szempontnak. „A mi esetünkben megfigyelhető, hogy forgalmunk több mint 65%-át az akciós periódusok teszik ki” – fűzte hozzá.

A vásárlók több kommunikációs fórumon is találkozhatnak a Santé termékeivel. A vállalat számtalan esetben a termékekhez illő, jó minőségű Perlux feliratos pólókat, Perlux feliratos törölközőket, otthoni frottírpapucsokat vagy más ajándéktárgyakat biztosít. A Santé kínálatából például a Perlux mosószercsalád a vegyi áru szegmens teljes körében jelen van. „Mosópor, mosógél, mosókapszula, mosólapka (amely jelen pillanatban csak nekünk van), padlóápoló, mosogató, színfogó kendő, eco bio mosószer, baba mosószer, mosógép tisztító. Mi azt látjuk, hogy az elmúlt években a mosószer gél toronymagasan vezeti az eladási statisztikáinkat, annak ellenére, hogy szimpla, duó és trió kapszuláink is évek óta kaphatóak” – ismertette az ügyvezető.Mint mondta, a vásárlók nyitottságát a kiskereskedelmi láncok beszerzői és a médiareklámok jelentősen befolyásolják. Ha a láncok nyitottak az újdonságra, a vevő megveszi és kipróbálja, ha nem csalódik a benne, elfogadja és újravásárolja a valami mást, újat nyújtó termékeket.

A Santé a mosást kiegészítő termékeket is kínál. Vas Kornélia megemlítette, hogy például a Perlux tisztítókendő sikerterméknek számít, mert annak ellenére, hogy kiegészítő terméknek szánták, darabszámra lassan megközelíti a mosószerek eladási mennyiségét. „Folyamatosan keressük azokat a beszállítókat, akik a karton­dobozt újrahasznosított anyagból és a flakonokat újrahasznosított műanyagból gyártják. Környezettudatos cég szeretnénk lenni, de azt tapasztaljuk, hogy a kelet-európai ipar ebben a tekintetben még gyerekcipőben jár” – említette Vas Kornélia.